piątek, 3 maja 2013

Wioooooosna o jak fajnie :)

Dobra obiecuje nie śpiewać bo jeszcze co po niektórym uszy odpadną i zaś nas nikt lubić nie będzie.
Rany dzisiaj będzie o wszystkim i o niczym bo jakoś ostatnio lenia mam blogowego cięzko coś pisać....ale zwalam to na wiosnę...a tak niech no wiosna winna będzie no chociaż raz nie ja :)
Dobra majówka minęła nam po częśći aktywnie po części leniwie.
To znaczy 1 maja żeśmy poszły do nas do botanika powiem Wam ze fajny mamy ogród botanczny. Dużo kwatów i wogóle tym bardziej jak teraz wszystko się do życia budzi.
Występy tam miały być i wiecie...ale z tymi występami to tak kiepsko trochę było jakieś niemrawe. Ania za to spiknęła się z koleżanką z przedszkola i szalały....
A jak koleżanka poszła to wuja spotkałyśmy z dziewczyną a oni co mieli??? Skakankę. Oj Ania najpierw nieśmiało że nie chce bo w sumie do końca to ona nie umie....mi się za to czasy przypomniały jak się dzieckiem było się zgrabność miało i się śmigało na skakance i wogóle ach te piękne lata:D......
No ale Ania nieśmiało a potem jak się rozkręciła to szok....
Jak tak dalej pójdzie to i mamusinego mistrza pobije.
A w czwartek na darmowe flagi w urzędzie miasta się załapaliśmy bo paszprt odebraliśmy. Ania to mega radochę miała bo wiecie za darmo to fajne. A potem jak już jeszcze dostała bukiet mega wielkich tulipanów to wogóle była przeszczęśliwa. Teraz te tulipany to mi tu właśnie pachną nad nosem :)
A wczoraj projekt Jogobeli skończyliśmy...uffff w końcu. Słyszeliście o konkursie zbuduj wieżę z Jogobelli? Pewnie tak bo głośno o tym. Wiecie dziecko się uparło poprosiło to mamusia się zgodziła. No czemu nie. Znajomych zatrudniłam do pomocy kubki mi zbierali czas jakiś, dali nam potem i jakieś coś powstało no nie powiem ale się namęczyliśmy trochę nad tym.
Takie to nasze artystyczne widzimisie jest. Posłaliśmy na konkurs i...niech się dzieje wola nieba:)
Wiem że najładniejsze to może nie jest...ale co tam czego się nie robi dla dziecka :)
No ale własnie więc jakby miał ktoś chęć to może ktoś zagłosuje na 
wystarczy kliknąć w napis.
No i to chyba na tyle...o nie jeszcze coś
zapomniałabym...
o coś dla wszystkich kochanych znajomych naszych :)

nasz uśmiechnięty goferek :):)


14 komentarzy:

  1. hej dziewczyny w koncu dotarłam do was zaczynam nadrabianie w czytaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne dzieło ja klikam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie się dziewczyny wybierają z tym paszportem co ?? na jakieś karaiby chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz staram sie na bierząco ale jestem już zmęczona musze zrobić przerwę czy pisać rzadziej odpocząć dobrze że ciepło idzie i dużo na dworze bo wiesz mimo wszystko ciągnie do kompa

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ostatnio z czasem na kompa u mnie mega fatalnie :(( ale właśnie zaległości nadrobiłam... tego corocznego wyjazdu do Krakowa to tylko pozazdrościć - super spędziłyście czas!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i majówka widzę świetnie zorganizowana!!!! Kochana z gdzie tym razem macie zamiar się wybrać, że paszport Ani wyrobiłyście?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieża z kubków - pierwsza klasa i głosik oddany i link udostępniony, więc trzymam kciuki!!!!!!! U nas Maciek też chciał, ale kubeczków jakoś tak marnie się uzbierało więc w końcu zrezygnowaliśmy, tym bardziej Wam dopingujemy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ściskam Was mocno i buuuuuuuuziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Iwonko. Przepraszam, ze tak malo zagladam ostatnio, ale rzadko mam czas na neta. Odpowiadam Ci, tak dalej kontynuujemy, jesli takowe szanse Wercia dostala, to szkoda mi bylo przerwac. A tutejszy Top Model zupelnie sie rozni od tego polskiego. Wercia uczestniczy w Top Model Kids, czyli nie maja takich wariacji, jak widze w reklamach polskiej edycji. Nie dalabym Jej na takie wariactwa, jakie widze zdjecia z wezami, zima nad morzem....Tutaj jest taka forma konkursu, aby wybrac dziewczynke i chlopca, ktorzy pojada na tydzien na Caraiby. Jednak w miedzy czasie moga zauwazyc dzieci inni fotoreporterzy np. tych ktorzy dalej nie przeszli i nieraz cos proponuja- tak jak obecnie Klaudusi pewna agencja reklamowa mody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadrabiamy zaległości blogowe ;). Witamy się więc i ślad po wizycie zostawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej Iwonka:))Śpiewaj kochana śpiewaj jak tylko masz ochotę:))Ty to zawsze coś fajnego Ani zorganizujesz,wymyślisz:))Paula też jest na etapie skakanki:))wyspa jogobelli cudna,mam nadzieję,że w konkursie się wam powiedzie:))częstuje się goferkiem,,mniam..buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak tam Wam dni kolejne mijają dziewczynki, bo widzę, że chociaż gdzieś nie mam zaległości hi hi pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ,pomysłowo i miło tu u Ciebie.Pozdrawiam i jeśli pozwolisz zostanę na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki.Jola

    OdpowiedzUsuń