niedziela, 10 listopada 2013

Drugie zebranie i...

...i jakie wnioski??
Całkiem niezłe mi się wydaje.
Pani na zebraniu indywidualnie rozmawiała z każdym rodzicem ponieważ nie chciała mówić publicznie na forum.
Byłam ktoraś w kolejce.
Każdy z rodziców trochę posiedział....ale ja chyba nie tak długo jak inni.
Tak mi się wydaje zresztą jaka prawda nie mnie oceniać.
Pani oddawała nam sprawdziany jakie dzieciaki całkiem niedawno pisali. Ania na 9 zdobyła...9 możliwych punktów :D hah dumna byam jak nie wiem bo podobno rzadko które dziecko tak miało.Najczęściej popełniali błędy na tym którą stroną się chodzi prawą czy lewą. Przyznaje się że ja Ani tego nie uczyłam a powinnam :/ ale jednak dziecko wiedziało dzieki czemu komplet punktów nam wpadł :)
...Znaczy się jej :P
Podsłyszałam jak każdemu rodzicowi mówiła co dziecko robi źle i co powinno poprawić z wykonywanych zadań a mi pani...zapytała się skad Ania tak ładnie umie czytać :O oooo zdziwłam się bo myślałam że i Ania ma coś do poprawy ze zdolności jakie powinna posiadać ale jednak nie :)
...
dobra musi jedną rzecz poprawić.....gadulstwo!!!!
Ale jak notoryczną gadułę która tą cechę odziedziczyła akurat po mamie skłonić do niemówienia???? Łooo będzie ciężko :/
Z angielskiego pani pochwaliła także ponieważ w szybkim tempie nauczyła się wierszyka na pamięć...po angielsku oczywiście i zdała go od razu. Pani wychwaliła że fajnie że tak szybko bo jak zna życie niektórzy wierszyk z listopada bedą zdawać w ...czerwcu jak zna życie. A Ania tak sama z siebie poszła i oczywiście najwięcej plusów zdobyła za to...
znaczy się właśnie nie rozrużniam czasem o co lata z tymi plusami że mają czasem plus czasem ocenę...uch głowa boli :/
Najważniejsze jednak ze jest w szkole dobrze po dwóch miesiącach. Ma Ania swoją ekipę kobietek z którymi rządzi. W świetlicy bawi się z kim popadnie (z dziewczyn bo jak ją jeden pociągnął za warkocz to jej powiedziałam że ją podrywa na co normalnie ona na zawał mi nie zeszła :P) panie i tam ją sobie chwalą
Pięknie pięknie :D
Jedynie nad gadulstwem nam pozostaje popracować...ale będzie ciężko ;)


5 komentarzy:

  1. brawo tylko się chwalić i chwalić a w szkole do której pojdzie Jaś są oceny normalne co mnie cieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Ani :)))) A co do gadulstwa to u nas ten sam problem, ale przecież my kobiety tak już mamy :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i pozdrawiam moje dwie gadułki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Iwonka.Gratuluję Ani sukcesów w szkole a mamusi cudownej córeczki.Co do gadulstwa to ja bym tego nie poprawiała ha ha.Już widzę jakbysmy sie we trzy spotkały..ciekawe,która którą by do słowa dopuściła ha ha

    OdpowiedzUsuń
  5. No to piękne wieści. Gratuluję dziewczyny

    OdpowiedzUsuń