czwartek, 5 września 2013

7 lat minęło.....

Co tu dużo mówić...
7 lat temu było dość boleśnie.....
Ale na szczęście tylko wtedy.:) 
Bo od tej pory mały małe radości małe smutki ale nasze życie wspólne jest mega mega szczęsliwe. Cieszę się że mam przy sobie taką małą, trochę pyskatą Anię :)
Anię która juz dzisiaj wkracza w swój 7 rok życia :):)
Do dzisiaj nie mogę czasem uwierzyć że z małego bobasa poprzez przedszkola mam w domu teraz ucznia klasy 1. Aj gdzie ten czas przeleciał.....
Dziecko podreptało do szkoły na 7.30 więc prezent i torcik będzie po szkole bo jak sama uznała
"Mama ja wiem wszystko, bo jak zaczne teraz rozpakowywać to się do szkoły spóźnię".
Mój mały ukochany 7letni głos rozsądku :):):):)

7 komentarzy:

  1. Specjalnie włączyłam teraz komputer co by Ani najserdeczniejsze życzonka złożyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszko cudna Ty życzymy Ci wszystkiego co najlepsze! Dużo, dużo zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń oraz co by w szkole jak najlepiej Ci się powodziło!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. STO LAT księżniczko!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko a jak tam z tortem Ci poszło??? Ściskam i buuuuuuuziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat Aneczce samych sukcesów w szkole i słonka na codzień

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przepraszam że dziś dopiero skladam zyczenia ale .... ten moj komputerz działa tak wolno zanim mi sie to pootwiera ... uuu w sobotę chyba bedę miala nowy sprzęt :P

    OdpowiedzUsuń