środa, 21 listopada 2012

Biblioteka.....

Ja zawsze się przyznawałam ze bardzo lubię książki.
Moja Ania do pewnego czasu też lubiła-ale tylko jak jej czytałam;/ długo starałam się ją zachęcić do biblioteki ale jak mówiła "nie lubię oddawać książek lubię mieć na własność".
Dopiero za pomocą koleżanek Ania dała się jednak przekonać i zapisała się....
I już drugi miesiąc jak tydzień w tydzień w środy wędrujemy do biblioteki i wypożycza. Co prawda jeszcze sama całosci nie czyta....ale jak jej się nudzi to weźmie książkę i poczyta sobie....

Czasem nawet poczyta koleżance co do niej wpada....ale to tylko wtedy jak mamy czyli mnie nie ma w pobliżu...Dlaczego?? Nie wiem sama. Czytać jak na swoje lata Ania umie ładnie. Nie mówię że płynnie ale jak dla mnie fajnie:)
No ale dzisiaj też udaliśmy się do biblioteki też. I kiedy ona szukała dla siebie ja z nudów też przypatrywałam się książkom. I co??? I znalazłam swoje ulubione:):) Tylko proszę się nie śmiać teraz b ja uwielbiam "Pan Samochodzik..." jak rany ta seria jest dla mnie nieśmiertelna.
No ale wracając do tematu i postanowiłam i ja na nowo się tam zapisać. Zapisałam się pożyczyłam a Ania z tekstem "Mama Ty się zapisujesz????" Heh dziecko się zdziwiło ze i dorośli mogą się zapisać:)
No ale teraz sobie będziemy obie wypożyczać:)
Cieszy mnie fakt że w dobie 21 wieku Anka wie co to książka i biblioteka:)
********************************************************
A teraz coś czym miałam się pochwalić dawno ale zapomniałam Ilonka przepraszam:)

Taki lampion zrobiłam Ani na roraty grudniowe. W zeszłym roku na szybko robiłam i sie szybko popsuł. Teraz poświęciłam na niego więcej czasu i mam nadzieje że tak szybko się nie rozpadnie:)
Miłego wieczorka wszystkim:)


8 komentarzy:

  1. ja już się nie mogę doczekać,kiedy będziemy z Szymkiem i potem z Filipkiem biegać do biblioteki!:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. hejo:) moj też zapisany do biblioteki ale teraz nie chodzi bo domowe czyta ale po nowym roku może zaczniemy chodzić a na wiosnę to na pewno bo pojdziemy razem z adasiem

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiałam pana samochodzika i templariuszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej hej dziewczyny ;))) my też zapisani jesteśmy, ale w sezon chorobowy jakoś nas tam mniej :((

    OdpowiedzUsuń
  5. No i zobacz jak dzieci się dziwią, że dorośli też zapisać się mogą hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. A lampion - pierwsza klasa!!! Brawo, brawo Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściskam Was mocno i buuuuziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny ci wyszedł! :)) a ja dopiero sie teraz dopatrzyłam he he buziaki

    OdpowiedzUsuń