poniedziałek, 19 listopada 2012

nie chciała....

"Mamo ale ja nie idę z Tobą nigdzie, nie chce mi się...Ty sobie idź a ja zostanę w domu z dziadkiem"
takim to oto tekstem uraczyło mnie dziecko jak powiedziałam ze idziemy się przejść wkoło osiedla i z powrotem.
Uch jak ja słyszę jak jej sie nie chcę...normalnie mały leniuch. Kiedyś to ja byłam stroną nie chce mi się a teraz role się odwróciły???
Ale co by nie było siła perswazji matczynej i parę słów spowodowały że dziecko jednak się ruszyło
"mamo ale żadnych zdjęć nie będziesz mi robiła, nie chcę"
 .....


Ledwo wyszła na dwór jak zaczęła kombinować w tych swoich paluszkach tu listek tam gałązka tam coś jeszcze...i tylko ciągle słyszałam "mama no poczekaj ja muszę cos dorobić, mamo a stój bo ja związać listki muszę".....



Za co zawsze podziwiam moje dziecko przy takiej okazji???
Za to że właśnie byle liśc byle gałązka a ona już sobie potrafi zabawę wynaleźć. Ja chyba tak nie umiałam a Ania to takie dziecko co...sama sobie. Sama ładnie się umie bawić chociaż towarzystwo też lubi sama potrafi coś tam za zabawę wynaleźć. No fajnie:)
A na końcu jak już chciałam do domu wracać do domu z tego spaceru to co mi rzekła???
"Mamo jeszcze nie teraz ja nie skończyłam"...
i pomyśleć że to ona nie chciała iść.

I z krótkiego chwilowego spaceru zrobił nam się spacer długaśny. Ale ani ja ani Ania nie narzekamy..żeśmy się troszkę dotleniły ona porobiła swoje pobawiła się a i ja trochę na aparacie się wyżyłam....





Miłego tygodnia życzę wszystkim:)
Aj dzisiaj wracam do pracy...to będzie bolało;/

8 komentarzy:

  1. fajny szablon :) a na zdjecia sie jednak zgodziła? ;) czy ukradkiem mamcia robiłaś hi hi buziuny

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i jaka śliczna mała modelka:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Wasz spacerek, foteczki późnej jesieni piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten miłosny galimatias w przedszkolu ach... no ale Ania nikogo nie kocha więc póki co Iwonko masz spokój hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ściskam mocno i buuuuziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko u nas można pomarzyc o spacerze, tak smrodzą z kominów dymem, że paść idzie...

    OdpowiedzUsuń