środa, 14 listopada 2012

od nowa:)

A więc zaczynamy od nowa...
Ja jestem Iwona-samotna mama 6letniej panny Anny o której tu chyba w większości mowa będzie...
Opuściliśmy jednego bloga aby teraz tutaj zacząc nowe dzieje. Tam było parę lat naszych spisanych...ale wyszło jak wyszło i teraz sie z walizami tutaj przenosimy.....
 Nadzieja w tym że redaktorka będzie teraz sumienniej pisała:)
A co u nas....wczoraj u Ani odbyła się w przedszkolu uroczystość z okazji Dnia Niepodległości. Było mega uroczyście i dostojnie. 
Fajnie powiem wam tak obserwować jak takie maluchy śpiewają o wolności i niepodległości.

Co mnie megamega zaskoczyło???? 
Że każde to dziecko 6letnie znało..cały hymn Narodowy na pamięć!!! Ja się bez bicia wam przyznam że ok pierwszą drugą zwrotkę znam ale kolejne...no raczej nie:(
Heh tutaj moje mega dumne dziecko jakby kto nie wiedział:P


A tu Anka i jej przyjaciółka Klaudia.


Brawa się należą dla wychowaczyń za to że tak ładnie przygotowały dzieciaki do tego występu. 
Ale jakby nie było coś z żartem czasem też być musi....

I taką oto piękną uroczystością zachwyciły nas rodziców dzieciaki. Się musze przyznać wam że zebrałam dużo pochwał od rodziców innych że ta moja zdolniaszka to bardzo wyraźnie i pieknie i donosnie mówi. I że ma pamięc do tekstów a z czymś takim na aktorkę sie nadaję.
No i to by było na tyle w pierwszej nowej notce.
Blog jak na razie jest w trakcie budowy..więc proszę o wybaczenie jak gdzieś w linkach kogoś nie dodałam ale proszę o czas bo jak na razie się wszystkiego tu uczę:)





5 komentarzy:

  1. Witaj Iwonko ;))) Widzę pierwsza w nowym miejscu komentarz zostawiam fiu fiu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla Ani i dzieciaczków, faktycznie znajomość całego hymnu to nie lada wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, się patrzy na takie dzieciaczki. Pozdrawiam i buuuuuziaczki zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj na nowych śmieciach :)) brawa za przedstawienie i hymn moj umie pierwsza zwrotkę i refren sami go uczyliśmy

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie Ania wystapiła reszta dziecików również ;)

    OdpowiedzUsuń