czwartek, 21 marca 2013

powoli powoli...

...czas na jakieś motywy wielkanocne żeby zaczęły się pojawiać.
Szczerze mówiąc ja to ostatnio jakoś czasu nie mam nawet na porządki a  co dopiero na Wielkanocne ozdoby. Ale młodzieży zakomunikowało ze potrzebuje koszyk do przedszkola. Myślałam że bedą w przedszkolu ozdabiać...gdzie tam. Jak to pani powiedziała "jak chcą mogą sami ozdobić w domu".
No moja zawsze jest na takie jak chcą...i mamusię zmobilizowała do działania.
No wiecie głupio odmówić jak dziecko prosi.
To zesmy wygrzebali koszyk z piwnicy słowami Ani określajac
"nie za mały nie za duży...no taki średnio duży".
I tu po raz któryś sprawdziło się że czasem warto gromadzić  (czego moja mama na przykład nie lubi i za to mnie wyzywa zawsze). Miałam taki koszyk chyba z 3 lata już mieszkał w piwnicy, no mama mówiła że się nie przyda a tu proszę jak znalazł.


Oj powiem wam że pomysły mieliśmy rózne...nie zawsze zgodne ale jakoś się dogadaliśmy nawet w końcu i :
Taki oto efekt naszych prac.
Chyba mogę skromnie przyznać że nawet ładnie nam wyszła ta nasza wiosenna kompozycja w koszyczku i na koszyczku.
Ania wzięła już go do przedszkola....aj no pochwalę się...według słów pani najładniejszy koszyk A i dziewczynom (i chłopakom) też się bardzo podobał i były ciekawe jak i co Ania wykonała. A te dzieci co nie ozdabiały nawet zazdrościły Ani że tak fajnie jej wyszło.
Heh tak oto nam fajnie naszą pracę docenili. Miło się słucha :)
Miłego wieczorka wszystkim życzę :)
p.s.
zapraszam

7 komentarzy:

  1. sliczny koszyk ;) przyłaczycie go do akcji? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknij na banerek Twórcza Wielkanoc z Dzieckiem na blogu zaraz od góry i dowiesz się wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no cudnie wyszło brawa wam :) u nas też powoli od jakiegoś czasu Janek zaczał robić ozdoby swiątaczne z ponad tydzień temu pól rodziny nawet obdzielił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no rewelacyjne dzieło :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniachy z Was dziewczyny! A z innej beczki wesprzecie nas w akcji? W rozpowszechnieniu informacji o niej http://kreatywnik.bloog.pl/id,333841438,title,Blogowe-mamy-i-nie-tylko-dziela-sie-ksiazkami,index.html

    OdpowiedzUsuń
  6. super jej to wyszło, ma dziewczyna talent do artystycznych prac :) Iwonka a może jakaś szkoła artystyczna dla Ani???

    OdpowiedzUsuń