sobota, 23 marca 2013

wiosna.....

....jak na razie to chyba w naszych sercach bo na dworze nie za bardzo.

Dzisiaj ani razu nawet na termometr nie spojrzałam bo jak nic pewnie na zawał bym padła.
Ale na dwor z Anią dzisiaj wybyliśmy bo co jak co ale piekne słonko jednak mieliśmy.
A dokładnie celem naszym były warsztaty wielkanocne w Muzeum Etnograficznym. Jako że my uwielbiamy takie zabawy to bardzo chętnie się wybrałyśmy.

O jak Ania zobaczyła co się dzieje to od razu zabrała się do pracy

Wycinanie, klejenie, malowanie....wszystko to co Anka uwielbia.
Śmiałam się bo jedna pani mówi do niej tak "daj mamie to mama Ci wytnie". Ania na to swój standardowy tekst. Ja sama sobie wytnę. A ja na to tej pani tak : "prosze panią ona samośka zośka, mama tylko potrzebna do przyprowadzenia".
No bo Ania to od zawsze sama sama i w sumie mnie to cieszy że ona taka samodzielna i sobie radzi. I tworzyła panna różne piekne dzieła:

Nie wiem gdzie posiałam fotki z kartką i koszyczkiem :(
Ale uwierzcie mi ze były fajne. Mi się najbardziej podobały właśnie te trawki. A właściwie to pszenica to jest. Pani powiedziała że mamy to podlewać to nam się fajnie jeszcze długo zachowa. Się śmiałam bo już już prawie do domu wychodzimy, idziemy po kurtki a Ankę oświeciło. Bo wszystko dała mi no nie. Bo ona tak ma ze wszystko w podarku dla mnie. A teraz mówi "mama a dla babci??!!!".
I szybko na górę ja nawet słowem się sprzeciwić nie mogłam bo dla babci jeszcze jedną trawko-pszenicę zrobiła. A co babcia niech też ma taki motyw wiosenny :):)
I tak oto przygotowujemy się do wielkanocy, do wiosny ...i wogóle do czasu kiedy za oknem będzie piękne i słonecznie :)




A co do wiosny....jak wiosna to i porządki być muszą...ostatnio dużą częśc już sprzątnełam ale Agnieszka z Kreatywnika zachęciła mnie jeszcze do zrobienia porządku w szafie z ksiązkami. Ale dlaczego?
Bo zachęca wszystkich do udziału we wspaniałej akcji:
O szczegółach można przeczytać TUTAJ.
Tak więc kto tylko moze niech przewrtuje swoje biblioteczki może anuż się znajdzie jakaś książeczka?
A wszystkich serdecznie teraz tak z powiewem wiosny pozdrawiamy:)
p.s.
SPRZEDAM :)

5 komentarzy:

  1. Hej hej dziewczyny ;))) W imieniu Maciusia za życzenia bardzo dziękujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuuudnie wiosennie się u Was zrobiło i ja jednak mam nadzieję, że w końcu i za oknem wiosna zawita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała z Ani ZOSIA SAMOSIA ;) i o babci pamiętała - super wnusia

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas ostatnio wielkie porządki co rusz któraś szafa w ruch idzie, a że choróbska się u nas na dobre panoszą to tak siedzimy w domu i sprzątamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ściskam Was mocno i buuuziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń