środa, 24 kwietnia 2013

powroty ach powroty...Wyróżnienie :)

Ach wróciliśmy z naszego Krakowa...niestety trzeba było :(
W wielkim streszczeniu powiem Wam że wyjazd był przecudny...pogoda dopisywała słonko codziennie prawie jak lato humory nam dopisywały...no cudo cudo po prostu cudo :):):)
Obszerniejsza relacja nastąpi jak tylko fotki nadrobię ogarnę i wogóle bo trochę ich mam więc jeszcze troszkę ale wszystko zamieścimy :)
A ze spraw bieżących co Wam powiem?
1. Fakt potwierdzony - Ania F, dostała się do 1 klasy. Oficjalnie od 1 września mam szkolniaka w domu:)
2. Do piątku muszę wymyślić młodej strój w grochy jak za starych lat - to na konkurs ale o stroju dowiedziałam się dopiero dzisiaj ;/;/
3. Organizują już zakończenie dla zerówkowiczów- Mać znaczy się ja w szale radosći po powrocie z ukochanego miasta zgłosiła sie do chętnych do pomocy - standardowo reszta Rodziców ma to w....;/
******************************
A ze spraw milszych od Lidki  otrzymaliśmy fajne wyróżnienie
 Bardzo nam miło i z chęcią przyłaczymy się do zabawy :)
A wiec co do zasad:
Jak już dostaniemy nominację odpowiadamy na 11 pytań, które umieszczamy w poście na blogu. Potem układamy kolejny zestaw pytań własnych i nominujemy kolejne osóbki.  Łaaaaaatwe no nie :)
Znaczy się odpowiedź łatwizna zaraz zobacze jak pójdzie mi wymyślanie pytań heh:)
 1. Patrzę w przyszłość i widzę siebie jak … ?
Jak siedzę ja ławeczce z książką w słonku i delektuje się ciszą:)
2. Ulubiona książka z dzieciństwa to … ?
Serie z Panem Samochodzikiem.
3. Zaczęłam pisać bloga bo … ?
Bo chce zeby Ania miała fajną pamiątkę z dzieciństwa, żeby wiedziała jak to z nią było. Ja niestety takiej pamiątki nie mam :(
4. Czy mężczyzna może być Twoim przyjacielem … ?
Kiedyś tak myślałam...już teraz wiem ze tak byc nie może:(
5. Wakacje tylko w … ?
W paru miejscach..w sumie dwóch: Kraków i morze:)
6. Oddałabym wiele by być na koncercie … ?
Backstreet Boys ...heh :)
7. Dostawać czy dawać … ?
Dostawać ...ale jak wpierw coś komuś sama dam:)
8. Usta maluję szminką czy błyszczykiem …?
Błyyyyyyyszczyk:)
9. Piszesz list metodą starodawną (papeteria, koperta, znaczek i hop do skrzynki) czy wysyłasz e-mail …?
No teraz już tylko e-mail.
10. Jeśli już to okulary czy soczewki kontaktowe … ?
Okulary...o ile będą miały jakąś śliczną oprawkę.
11. Oglądasz telewizję czy słuchasz radia ... ?
W sumie bardziej muzyka z płyt..czyli ani radio ani telewizja.

Uddało się nie bolało ołjeeeeeeeee:)
 I teraz moje pytania:
1.Pod wpływem impulsu czy planowanie?
2.Gdybym mogła na bezludną wyspę zabrałabym...???
3.Morze czy góry?
4. Szalona czy spokojna?
5. Lato czy zima?
6.  Lata 90te czy czasy obecne?
7. Kiedy byłam mała chciałam być....?
8. Denerwuje mnie jak.......???
9.Buzia sama mi się uśmiecha gdy......???
10.Grzeczne dziewczynki idą do ...... a złe....???(uzupełnij kropki :) )
11.Śpioch czy ranny ptaszek?

A nominuje:

Jak znam siebie pewnie kogoś nie nominowałam jako pierwsza ale co tam mam nadzieje że się skusicie na odpowiedzi i na moje pytania więc zapraszam :)
A teraz zniiiiikam powiadomić nominowanych :)

3 komentarze:

  1. zoo piękne :) ale jak wam zazdroszcze tego Krakowa! a dziękuje za nominację i oczywiście odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej Kraków aż zazdroszczę jak chlopcy mi podrosną to pojadę na bank chłop zostanie w domu a ja z nimi pojadę jeszcze wezmę jego siostrę bo ona to zawsze chętna :P


    za nominację dziekuję to druga ha muszę sie zebrać w sobie i puścić dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krakow jest piekny, super ze wyjazd sie udal :) dziekuje za niminacje, na pytania oczywiscie odpowiem

    OdpowiedzUsuń