wtorek, 15 października 2013

siła w ....

...oczach. I to dosłowna :)
Ale nie moja tylko Ani.
Pamiętacie był jakis taki film już tytułu nie pamiętam, że koleś na co spojrzał to ...trach i miazga danej rzeczy nie ma. Ania ma podobnie ale może nie ze niszczy wszystko wokół na co spojrzy ale.....
Ja nie wiem jak co ale innego wytłumaczenia nie mam , no po prostu nie.
Ania potrafi spojrzeć na rajstopy i....od razu się w nich dziura robi!!!!!!
Poważnie Wam mówię!!!!
Ostatnio kupiłam rajstopy nowiutkie nowiuśieńkie, sprawdzałam specjalnie z każdej strony czy jakiegoś defektu nie ma.
Dałam Ani do ubrania a po sekundzie dziecko mi melduje "Mama patrz dziura". .....no myślałam ze mi ręce opadną. Założyła inne na siebie, dwie minuty pochodziła i już dziura. Wiece że tak jest co drugi trzeci dzień :O Ja nie wiem męża jak będe szukała to takiego chyba co fabrykę rajstop będzie miał może dzięki temu oszczędze....
A wiecie co??? Ja nienawidze szyć rajstop!!!!!!!
A Anka spojrzy i łup dziura gotowa :O
dzisiaj odebrałam ją ze szkoły....na rajstopach miejsca nie było już na dziury . Z całej pary (osobiście zakładałam jej rano tzn.dawałam całą parę do ręki i w całych do szkoły doszła) została jedna wielka sieczka. Na pytanie ale jak...ona nie wie :(
Łoooo ludu ratunku!!!!!
Nie wiem jak u Was ale u mnie rajstopy to jedna wielka zmora :(
A niby taka niewinna no nie ...:)

6 komentarzy:

  1. he :) to te rajstopy takie robią jednorazowe dziewczynkom moja koleżanki córka tez jedne na raz i do kosza a ona jej z tych droższych kupuje i kicha jak widac

    OdpowiedzUsuń
  2. cienkie getry musisz kupic kolorowe i będzie oki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz u Was tak z rajstopami a u nas Maciek gdy do przedszkola chodzi to ma tak ze spodniami :/ mnie już ręce opadają bo spodnie nowe zakłada raz, drugi i dziura na kolanach gotowa - masakra jakaś bo już łaty ma i w nich po chwili też dziury wrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściskam Was mocno i Iwonko raz jeszcze za ciepłe słowa i wsparcie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. hej hej..ha ha ha no jedni robią dziury w butach,spodniach a inni w rajstopach.chyba to trzecie lepiej,taniej ha ha.tak jak Asia pisze może getry troszkę uchronią te rajstopki..pozdrawiam,buźka

    OdpowiedzUsuń