czwartek, 24 października 2013

szkoła i.....

...pierwsze oceny:)
Ale zanim to dzisiaj odbyło się oficjalne pasowanie na ucznia.
Trzy  klasy ładnie ubrane, elegancko wystąpiły przed rodzicami i przed dyrektorką. Kurczę pamietam jak 4 lata temu pasowali Anię na przedszkolaka a tu już szkoła...rany czas pieruńsko leci;/
W każdym razie pasowali ich. Zanim to jednak to dzieci testy zdać musiały.
Każda z klas pięknie odśpiewała piosenkę, wierszyk powiedziała, na pytania odpowiedziała. No uczniowie normalnie wzorowi heh :)


Się śmiałam bo dzieci śpiewały piosenki że będą zdolnymi uczniami, asami, zuchami...i wogóle będą naj naj naj...hah a ja mówię czy można to dostać na piśmie te ich przysięgi bo jak będzie miało dziecko lenia to bym pokazała co i jak obiecała....no ale jednak nic na piśmie nie dostałam a szkoda :P
Anię ledwo widać bo gapa z tyłu usiadła. I zamiast uważać to połowę przegadała z kumpelą obok uch :/. Ale jak przyszło co do czego to ładnie podeszła i dała się pasować na ucznia.
Po pasowaniu dyplomy były, wyżerka w klasie, dzieciaki jak zaczęly szaleć .....
Zgroza dobrze że jednak w szkole nie pracuję :P

Co do szkoły to w środę mieli sprawdzian z angielskiego. Trochę się go obawiałam bo Ania wypadła z ostatnich lekcji kurcze myślałam że będzie do tyłu.....
I w poniedziałek i w wtorek pomimo jej oporu wałkowałam z nią części ciała i kolory....pokazywałam co i jak w książce...ja wiem ze w sumie niewiele i może się wydawać łatwe ale to są 7latki......
I co się właśnie okazało????
Sprawdzian na bardzo dobry napisała!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU jak się cieszę normalnie hihi :) :) :)
Zdolna ma bestyjka pierwsza piątka w szkole zdobyta.:)
Ale się dziecko ucieszyło....znaczy się wiecie powiedziałam jej ze gratuluje że pierwsza 5 że jestem z niej dumna a ona...mówi oooo fajnie ale ta radość jakaś taka...poskromiona??? Zawsze to pod niebo skakała a teraz usiadła i tak jakby jak po kaczce po niej to spłynęło :O:O:O:O
No ale to nic ja tam się za nią cieszę i mam nadzieję że tak pójdziemy dalej :)

5 komentarzy:

  1. brawo angielski i tak super poszło wielkie brawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziewczyny, super mama to i super córa. Zdolniacha! Dalszych sukcesów w nauce Ance życzymy i oby do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Aniu! Oby tak dalej :) Zresztą, z wrodzoną ciekawością do świata jaką ma Ania, to nie masz się co Mama obaiwać, sukcesy szkolne Ani wprost murowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej:))czas szybko leci,za szybko.dzieci się starzeja ha ha.brawo dla Ani za ocenę z anglika.Mądra dziewczynka same tylko bdb będzie przynosiła.pozdrawiam,buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadam tylko zapalić znicza Waszym zmarłym [*]

    OdpowiedzUsuń