czwartek, 20 grudnia 2012

wigilia

...w przedszkolu już za nami.
Zakończyła się godzinę temu a dopóki jestem na świeżo to wam opowiem.
Nie powiem ze fajnie jest przyjść na gotowe ale jak panie proszą o pomoc to się zadeklarowałam ok pomogę...aj już nie mówię doprosić się rodziców o pomoc w przygotowaniu;/ ciasto ok ale gdzie więcej:P:P:P
Dobra ale nie o tym. Motyw przewodni przedstawienia :góry i góralki i górale.
Weszłam wcześniej to dzieci jak mi się zaczęły prezentować...a moja Anka puchła z dumy że to jej mama znaczy ja sie wszystkich podziwia i ze to ja się stawiam wcześniej...aj widziałam jak dziecko dumne z mamusi...chyba wniosek ze się spisuje:)


filmiku brak bo coś nie mogę przesłać a tańcowali że hoho...jak to mówią no z przytupem było...aż nie ukrywam że bym teraz chętnie do Zakopanego skoczyła heh:):):)oj moje piękne góry:)
Anka miała solówke kolędy....jeszcze trochę i by zamiast śpiewać to...nakrzyczałaby na widownię...znaczy się ona musi wyraźnie i czasem trochę za głośno jej idzie:)



Mikołaj przybył, też załatwiałam, podziękowania dla jednej z mam że tatusia nam załatwiła w ostatniej chwili:):)
dzieci dumne bo Mikołaj całe przedstawienie podziwiał i głośno bił brawo a najgłosniej jak śpiewali...własnie o nim:):) N pytanie Mikołaja kto był najgrzeczniejszy każdy wykrzykiwał ja ja!!! ale rodzice mieli różne opinie na ten temat:P stanęło na tym że najgrzeczniejsze były....panie opiekunki...sprawiedliwie:)
Ale co by nie było każde dziecię dostało prezent...i tu szok Anki bo lego friends się tam znalazło...bo moja Ania ostatnio jakoś sobie ubzdurała że też by chciała to ja jej powiedziałam że na rok następny bo listy już poszły a Ania mówi ze ja mam zadzwonić do Mikołaja żeby przyniósł..zadzwoniłam ...ale do brata:P a tu proszę Mikołaj przedszkolny się spisał "choć mama ja jestem ciekawa że on wiedział":)




Ja tam nie wiem skad wiedział najważniejsze ze zadowolona ja tam też.
Spotkanie udane przygotowane wszystko pięknie poszło:)
A ja???
A ja idę spać:):)
mega wymęczona jestem bo wcześnie trzeba było wstać zeby wszystko uszykować a tu kolejna nocka przede mną:(:(:(:(

10 komentarzy:

  1. Cudna ta twoja góraleczka :DD
    Jaka zadowolona z prezentu, pewnie dużo słodyczy w środku było:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd zyczymy Wam Kochane

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna goraleczka!!! Mikolaj zawsze wie na co dzieci czekaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej no fajnie tak popatrzeć na dzieciaczki ach

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo u nich i mokołaj był fajnie z tym prezentem trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u Jaska to mikołaj przybywa az w nowym roku maja twedy bal przebieranców i mikołaja ciekawo co im kupią po 30 zł na paczki sie składalismy tyle uzgodniliśmy pewnie jakąs grę

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz dziś wygrzebał ze swych ksiązek edulatki 5-6 lat i przy niej co raz siedzi nawet nie wiedziałam ze ma taką tam na sylaby też jest to najpierw ją przerobimy on ma tyle tych ksiązeczek do pisania szok to jego ciocia tak mu kupuje przerózne

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna wigilia w przedszkolu za Wami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym dniu radosnym, oczekiwanym,
    gdzie gasną spory, goją się rany,
    życzymy Wam zdrowia, życzymy miłości,
    niech mały Jezus w sercach zagości,
    szczerości duszy, zapachu ciasta,
    przyjaźni, która jak miłość wzrasta,
    kochanej twarzy, co rano budzi,
    i wokół pełno życzliwych ludzi.
    Zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń