wtorek, 8 stycznia 2013

chwilowy nawrót zimy.......

Jak na wiosnę nam się już zaczęło powoli robić, słonko nam nawet grzało.....
Tak dzisiaj poszłam rano spać po nocce...wstaje a tu patrzę zima na nowo za oknem śniegu trochę nam przypruszyło....no czyli powiedzmy tak jak powinno być w zimie:)
Ania to od razu cała w skowronkach bo niby zimna nie lubi ale śnieg i to bardzo....Ledwo wstałam a usłyszałam mama a pójdziemy na śnieg???
Czemu nie:) choć tyci tyci leń był ale to chyba nasz ostatni śnieg w tej zimie więc trzeba było to wykorzystać i.....
Pójść w końcu bałwana ulepić;) bo jak to zima bez bałwana;)

Co mnie zawsze przeraża w bałwanie?? To te kule właśnie. Jak mam je turlać i turlać ech leń jestem wiem...ale sprawiedliwie pracą się z Anią podzieliłyśmy ...ona zaczynała turlanie ja je kończyłam. To znaczy ja robiłam tak zeby te największe kule były. Co jeszcze ja robiłam???
No musiałam wsadzić kulę na kulę.
Sama się wrobiłam bo mega dwie kule ukulałam wszystko pieknie...ale żeby je wsadzić na siebie hah!!!! Ania jak to stwierdziła??? "Mama kiedys silniejsza byłaś bo większe kule wsadzałaś na siebie"...hah no dobra stara jestem sił mniej:P::P
 Ale jakoś jednak się udało mi je wsadzić jak trochę mniej śniegu było:)
Aj się natargałam jak nie wiem ale co tam...po paru ozdóbkach przeróbkach dekoracji......

Oto i nasz bałwan:)
Kasia Ania go nazwała...Oto przed wami Katarzyna Julia i jej współtwórca Ania

Improwizując z materiałów które na żywo znajdywaliśmy chyba nam całkiem niezłe dzieło wyszło;)
A teraz taka wersja Kasi dla dorosłych:P żeby jej ciepło było buteleczkę na rozgrzanie dostała heh:)

A ogólnie ciepełka wszystkim życzę:)

6 komentarzy:

  1. U nas też dzisiaj śniegu troszkę nasypało, ale takiego wspaniałego bałwana to nie zrobiliśmy, zresztą i spacerek strasznie krótki był bo na kolędę pędziliśmy

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do szampana to u nas Maciek nie pił, ale Ania karmiąca, ja też teraz alkoholu nie mogę to wypiłyśmy, a resztę mój dopił bo dla niego jak dobra oranżadka smakował hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ściskam Was mocno i buuuuuuziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow ile sniegu :) fajny ten wasz bałwan a ja wiesz turlac lubię ino nie dzwigać tych kul

    OdpowiedzUsuń
  5. bałwan wypasiony, super foty a ja i tak chcę wiosnę:)buziaki dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń