piątek, 1 lutego 2013

kreatywnie trochę.....

Wzięliśmy się do pracy.
Zainspirowane Agnieszką i jej wspaniałymi dzieciakami  postanowiłyśmy stworzyć zimową pracę na konkurs u nich :)
Ani tylko powiedzieć że jest konkurs a do tego jak można wykonać jakąś fajną pracę plastyczną to ona pierwsza.....

Nie wiem po kim ona ma taki zapał do robienia tylu prac. Ania bardzo lubi plastykę malowanie tworzenie, robienie czegoś z niczego.... ja za dziecka wystrzegałam się jak mogłam ja bardziej ścisły umysł miałam...matma polski oki ale nie plastyka :(.
Ale co tam zawzięlo się dziecko miała powstać tylko jedna kartka. A jak już się mała rozpędziła do robienia....
to tylko słyszałam "mama a zróbmy to, a może zrobimy tak, a może przykleimy tak, a może to zamiast tego"?? I tak w kółko było....a ja tylko przytakiwałam. W końcu jak jej praca to niech ma swoje pomysły :) I tak oto wyszło Ani zimowe dzieło t."Rodzinka misiów i bałwanków".
Taką oto zimową historyjkę stworzyła chyba na pożegnanie zimy której już u nas wogóle nie ma....
Śniegu brak, wody za to mamy pełno, jakieś +5 - +7 mamy na termometrach.
Jedyny minus tej już prawie wiosennej aury?? Wietrzysko...aj myślałam że głowy urwie ale co tam byle wiosna na dobre do nas zagościła :)
Miłego weekendu :)

5 komentarzy:

  1. no proszę jak jej to szybko poszło :) i piekne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna i pelna zaangazowania Twoja coreczka:)
    prace rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale dziela powstaly!!!! Sliczne Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć "sąsiadko". My też nie dotarłyśmy na pozytywną maskaradę, bo dopiero wróciłam z "macierzyńskich wagarów". Skoro Twoja córka taka chętna do prac plastycznych, to odwiedzajcie nas czasem - dla starszaków też coś bywa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super moja nie bardzo chce brać udział w konkursach...dwa razy jej nie wyszło i się zniechęciła...

    OdpowiedzUsuń