niedziela, 17 lutego 2013

Świat dużej w 17 obrazach.....

Myślałam że się nie da ale da się a jak :)
Od Agnieszki z Kreatywnika dostaliśmy zaproszenie do bardzo fajnej zabawy. Trzeba odpowiedzieć na 17 pytań ale nie używając słów tylko...fotografii. Wyzwanie nie takie łatwe jak można pomyśleć o nie !

A zasady są takie(tuta pozwolę sobie je przekopiować od Agnieszki, mam nadzieje że zła nie będziesz:)):
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu

2.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
4. Otaguj 7 osób :)
Pytania (przetłumaczone z niemieckiej wersji TAGU) 
  1. Codziennie widzisz...  
  2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
  3. Ulubiona pora dnia?
  4. Coś nowego?
  5. Właśnie tęsknisz za...
  6. Piosenka, która za tobą chodzi...
  7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...
  8. Najlepszy moment tygodnia?
  9. Kim chciałaś/eś być jako dziecko?
  10. Nigdy nie rozstajesz się z....
  11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.
  12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
  13. Coś, co robisz przez cały czas.
  14. Zdjęcie tygodnia?
  15. Ulubione słowo/wyrażenie?
  16. Najlepszy moment roku.
  17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.

Prawda że nie takie trudne?? Dobra zartuje trochę musiałam pomyśleć ale jedziemy z tym :)
Codziennie widzę

Ubranie w którym "mieszkasz"?
Ulubiona pora dnia
Coś nowego
Własnie tęsknisz za
Piosenka która za Tobą chodzi
Nagłówek Twojego tygodnia to
Najlepszy moment tygodnia

Kim chciałeś być jako dziecko?

Nigdy nie rozstajesz się z 

Co można odnaleźć na liście życzeń mojej

Twoja miłość od pierwszego wejrzenia

Coś co robię przez cały czas

Zdjęcie tygodnia

Ulubione słowo/wyrażenie?

Najlepszy moment roku

Ktoś kto zawsze potrafi mnie uszczęśliwić
Poszło jakoś w miarę zgrabie i mam nadzieje sensownie:)
A teraz ja nominuję do tej fajnej zabawy:

Wiem mało mam własnych zdjęć ale po ostatniej awarii mało mam fajnych zdjęć więc trochę podparłam się inernetem...ale co tam myślę że jakoś mi poszło to zadanie :)

6 komentarzy:

  1. No i pięknie się z tym uporałaś :). Pozdrawiam i dobrej nocy życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ale ty szybka ja pracuję nad swoimi bo tez od Agi dostalam a tobie już dzieki tez za nominacje do zabawy :)) ide spać reszta jutro jak znajde czas

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Iwona :)
    moje odpowiedzi są tutaj :)
    http://babelowo.blogspot.com/2013/02/tag-fotostory_13.html

    ps: życzę Ci abyś znalazła Albo niech sama Cię znajdzie Twoja prawdziwa miłość :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Iwonko ;) Fajna zabawa i widać poszło Ci raz dwa, ja jak tylko znajdę większą chwilkę to też postaram się odpowiedzieć. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko nominowałam cię do wyróżnienia "The Vesatile Blogger". Jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie zapraszam na bloga, będzie mi bardzo miło:)
    pozdrawiam Kamila:D

    OdpowiedzUsuń