poniedziałek, 4 lutego 2013

Versatile bloger award

Od Agnieszki i jej dzieci dotarło do nas wyróznienie Versatile bloger award.
Bardzo bardzo dziękujemy za takie wyróznienie które bardzo mnie cieszy:)
Nie byłam zorientowana o co chodzi ale przestudiowałam trochę i już zaczynam się łapać.
A więc....
Versatile Blogger Award to kolejna zabawa - łańcuszek, która wzdłuż i wszerz okrąża internet.
Dodam ze to bardzo fajna zabawa.
Każdy nominowany bloger powinien:

- podziękować nominującemu u niego na blogu- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Ja jako świeżynka nie dam rady nominować aż tyle blogów :( więc z góry proszę o wybaczenie.
Ale kilka ich jest więc zaczne od nominacji:


A 7 faktów??....O rany :D
Oki to jedziemy:
- samotna matka z własnego wyboru...tak tak to ja odeszłam a nie facet, tym razem to kobieta to ta zła strona
-zwariowana, szalona, wesoła - rzucić jakiś fajny wesoły temat(i bezpieczny!) a ja pierwsza jestem do wykonania a Ania to chyba ma po mnie
-głooooooośna!!!! w pracy się ze mnie śmieją że mnie to z daleka słychać i jak ktoś mnie szuka to wystarczy podobno tylko ucho nadstawić a już wiadomo gdzie mnie znaleźć
-pyskata także....i często to się obraca przeciwko mnie czego już nie raz doświadczyłam, po prostu nie umiem się opanować jak już ktoś ze mną zadrze
-dumna najbardziej z....Ani....ale nie mówię tego bo to moja córka, wiele osób mówiło że nie będe dobrą matką....a ja uważam że jestem czego właśnie Ania jest najlepszym dowodem....jak to mówią najbardziej w życiu wyszła mi własnie Ania
-rozrzutna aj :( pieniądze jakoś nie chcą się mnie trzymać
-uwielbiająca lato słońce plażowanie jeziorko i leniuchowanie......
Ot żadne nic ciekawego ale co tam jest tych faktów o mnie 7. reszty może lepiej nie powiem :P
To idę teraz na wyróżnione blogi. Miłego tygodnia życzę:)

5 komentarzy:

  1. dzięki wielkie i no zaskoczyłaś mnie no :) nie ma to jak szczerze o sobie hihi to ja teraz mam 14 prawd o sobie wypisać jej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty piszesz o sobie czy o mnie???

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje!!! Mysle, ze jestes swietna mama!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Iwonka:))fajowa ta zabawa.dopiero u Asi przeczytałam o tym:))można co nie co dowiedzieć się o koleżance ha ha.pozdrawiam,buziaki

    OdpowiedzUsuń