środa, 20 lutego 2013

Versatile bloger Award...po raz drugi:)

Bardzo nam miło że po raz drugi otrzymałyśmy to bardzo fajne wyróżnienie . Tym razem od Kamili z Domu na Górce. Bardzo dziękujemy kochana za to wyróznienie od Ciebie:)
Wczytywałam się w zasady co i jak i nie widziałam ze nie można dwa razy brać udziału więc co tam jeszcze raz wspomnę o tym u siebie.
A zasady są proste:
-każdy nominowany powinien podziękować temu co nominował i pokazać tą nagrodę u siebie na blogu (co żem uczyniła)
- nominować kolejne 15 blogów
-ujawnić 7 faktów o sobie.
Do Kamili zaraz pobiegnę z podziękowaniami.
Nominacje pozwolę sobie odpuścić ponieważ...no już bym nie miala kogo :(
A 7 faktów???
A coś powiem tak postaram się żeby się nie powielać z poprzednim:)
- nerwus
- panikara , a w szczególności do Anki
- niezbyt pedantyczna tzn.oki porządek ale nie do przesady czasem jak sie ma dzieci to kurz wpisany jest w życiorys p.s. właśnie kot mi zrzucił doniczkę z kwiatem...posprzątam jak skończę tu pisać :)
- lubiąca muzykę do tańca, zresztą jak taką słyszę nogi same lecą w ruch :)
- mól ksiązkowy...choć podobno na taką nie wyglądam ...wręcz przeciwnie:)
- mogłabym godzinami słać do kogoś smsy i plotkować przez tel
- mega drastycznie uczuciowa...jak ktoś mi zrobi awanturę to w sekundę mogę płakać...aj wstyd wstyd :(
Mam 7?? Mam!!! Heh udało mi się ujawnić aż 14 faktów o sobie :):)
Dobra w tym jestem nie ma co. To już chyba coś wiecie więcej na mój temat.
To miłego dnia i tygodnia Wam życze wszystkim :)



5 komentarzy:

  1. hej Iwonka:))no proszę same nominacje:))gratuluję:))fajowe te gierki:))chyba troszkę jesteśmy do siebie podobne bo ja też nerwus i panikara ha ha.pozdrawaim,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! fajnie coś nowego dowiedzieć się o tobie:D ale tak myślałam że jesteś wesołą, nerwuską, wiecznie zakręconą, przytupującą nóżką, ale mól związkowcze to mnie zaskoczyłaś... żartuję:D
    Dziękuję Iwonko że wzięłaś udział w zabawie:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie Dziewczyny. Wpadam podziekowac za wczorajsze zyczenia urodzinkowe dla moich panienek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń