piątek, 15 lutego 2013

przed-szkolnie....

Nie przedszkolnie a przed-szkolnie...
Czyli czas przed szkołą. A co musieliśmy zrobić???
Iść na rozeznanie do Anki nowego miejsca nauczania od września.
Szkoła Podstawowa numer 88 im.Poznańskich Koziołków.

Powiem wam ogólnie jaką mam pierwszą myśl...
Rany ja ją dopiero rodziłam!!!!!!
A zaraz do szkoły :( Najchętniej to w ogóle nie puszczałabym jej do szkoły bo to dla mnie nadal mała dziewczynka  i takie tam...do przedszkola pamiętam jak posyłałam a tu szkoła się kłania ech :(
Anka sama niedawno deklarowała ze do szkoły nie i już...pomysł miała żeby od maluchów na nowo ;)
Ale poszliśmy na Drzwi Otwarte no nie i co...i trochę nawet zmiana myślenia. Nauczyciele bardzo przyjaźnie nastawieni. Pozdrowienia dla pani nauczycielki co to wyjaśniła mamusi wszystko dzięki czemu już nie jestem spanikowaną na maksa babą :D  Teraz też panikuje a jak ...no ale mniej. Nie ma u nich tematu żeby dzieci starsze z młodszymi co mnie najbardziej obawiało bo mało to sie słyszy....
Godziny nauki fajne, klasy kolorowe i w ogóle super sprawa jak są wyposażone!!! Sprzęt to mają nawet lepszy niż niejeden ma w domu. Uwierzcie mi jak ja to zobaczyłam to szok i buzia szeroko zdziwiona :O
Anka też mile zaskoczona bo fajnie :)
I w razie co chyba nawet sama chętnie pójdzie na świetlice oj bo na nudę ze stołem do bilardów, playstation,  piłkarzykami, dartem i kompem na nudę narzekać nie mogą :)



Ania już na sali zaprzyjaźniła się nawet ze starszymi dziewczynami heh :) Taka to ona zaradna jest i w razie wu chyba wtykami u starszych już może się pochwalić.
Tak więc chyba we wrześniu z mniejszą paniką pośle ją ku nowym drogom szkolnym.
Ania przekonała się że jednak szkoła to nie jedno wielkie zło, że jednak może iśc....
Ja wierzę że jednak tak źle nie będzie jak już sobie wyobrażam:)
I co???
I teraz tylko września czekać aż nadejdzie i razem śmiało ruszymy ku szkolnym przygodom. :D

7 komentarzy:

  1. Zapraszam Was dziewczyny do wzięcia udziału w zabawie http://kreatywnik.bloog.pl/id,333296629,title,Swiat-kreatywnikowej-mamy-w-17-obrazach,index.html. Podeślijcie mi też na pw Wasz adres, bo w poniedziałek chcę wysłać wszystko do Was ok? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Iwonka.Ania jak piszesz zaradna,mądra dziewczynka,da rade.to my matki zawsze panikujemy jak się okazuje niepotrzebnie:))świetlica ma super wyposażenie:)))a Pauli jęzor to żelek do jedzenia ha ha.pozdrawiam,miłego weekenda,buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe przed wami ale to trzeba się z tym zmierzyć a Ania da radę już ja to widzę a ty nie masz wyjścia hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. my się zastanawialiśmy czy Jasia nie puścić od września do szkoły już ale po głebokich przemyśleniach i debatach idzie do zerówki tylko nie wiem czy szkoła czy przedszkole ale myslę na razie o szkole ja w domu jeszcze rok a jak pójdzie już Jaś do szkoły to Adaś do przedszkola ja do pracy po 8 latach prawie to wiesz jaki ja bedę miała stres jak to sie wszystko na siebie nałozy ale nie myślą jeszcze o tym

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz mnie martwi co innego tłumy w szkole bo pojdą wtedy dwa roczniki a to może tak już być i przy wyborze gimazjum szkoły sredniej studia itp .. do tego ta szkoła do której jas pojdzie z rejon to do niej tez chodzą dzieci gminne no i gminne na rano miejscowe po poludniu w tym roku jedna zmiana jest już sprawdzałam ale potem na bank będzie już popoludnie bo tak to do tej pory zawsze było popoludnie miejscowym to mnie martwi

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonka a Ania do zerówki idzie czy do pierwszej klasy???
    U nas zaraz zerówka dobiegnie końca czas za szybko umyka to fakt a dopiero co przyszły na świat...

    OdpowiedzUsuń