środa, 27 lutego 2013

więc chodź pomaluj mój świat:)

Na kolory jakie chcesz:)
Rewelacyjna sprawa godna polecenia każdemu kto ma choć trochę szklanej powierzchni w domu.
Pisaki do malowania na szkle
W cenie najróżniejszej zależnie od wielkości i firmy ale uważam że warto. Ania ma swoje pisaki i już nie mogła się doczekać ich wypróbowania.


Nie śmierdzą jak to niektore pisaki mają w zwyczaju. I fajnie sobie każde dziecko z nimi bankowo poradzi. Wpierw to skromnie chciałyśmy po szklankach bo gdzie tam na wielkiej powierzchni....ale jak już na szklankach miejsca nie starczyło to mama (tak mama bo sama używałam i mega mi się spodobało :) ) jak się wzięlam tak po lustrze zaczęłam pisać a Ania za mną .....

Żeśmy na całego zaszalały...:) powiem wam że miałam obawę bo na instrukcji obsługi nic nie pisało o zmazywaniu. Ale nie ma z tym najmniejszego problemu. Wystarczy płyn do szyb i po sprawie. A nawet jak ktoś chce można palcem i suchą szmatka wyszorować ale po tym smugi pozostaja więc płyn najlepszy.
Szkoda ze lustro mamy takie małe :(

Po lewicy moje dzielo po prawicy bardziej chaotycznie, ale uważam ze to tak akuratnie dzieło Anki.
Polecam wam naprawdę gorąco. A Ania jaka zadowolona że mogla po lustrze malować jak do tej pory ją goniłam za to. Teraz ma pozwolenie może po szybie ale tylko przy pomocy owych pisaków. I ma z tego radość nieziemską :)

5 komentarzy:

  1. cudne te mazaki dawaj namiary na nie :) a ta wasza szafa świetnie wygląda jej ciemny kolor i te kolorki super może tak zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a nasze zdrówko bez zmian kochana nadal kaszlamy a Ani zdrówka zyczę weż ją na mały spacer to dobre na katar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki jak będę to poszukam a drogie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. no pewnie jak ciepło nie ma co kisić katar nie choroba :) ale jak zimnym wieje lub mroz to już nie bardzo ja tego zawsze się trzymam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ;). Będę musiała się za takimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń