piątek, 26 lipca 2013

Liebster Blog Award :)

Całkiem miłe spotkało nas wyróżnienie od Mini Fashion Niki które nominowały nas do nagrody :Liebster Blog Award.
Kiedyś już byłyśmy nominowane ale co tam ja lubię podejmować się nowych wyzwań, odpowiadać na pytania i...przynajmniej wiem ze ktoś nas podczytuje . Bardzo dziekujemy dziewczyny :)
Co to jest Liebster Blog Award? 
Wyróżnienie Liebster Blog Award  otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania  za" dobrze wykonaną robotę".  Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu)  i zadaje 11 pytań. Nie można nominować bloga , z którego otrzymało się wyróżnienie. 
Proste?? Jasne ze tak :)
A więc jedziemy z pytaniami:
1. Najszczęśliwszy dzień w Twoim życiu
2. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga
3. Najśmieszniejsza wypowiedź Twojego dziecka
4. Deszcz, słońce czy śnieg
5. Najpiękniejsze zdjęcie Twoim zdaniem
6. Najwspanialsza stylizacja/zdjęcie Twojego maleństwa
7. Czekolada, ciasto czy lody
8. Co sprawia Ci największą radość
9. Czego w życiu chciałabyś się nauczyć
10. Miejsce, które chciałabyś zobaczyć
11. Najsmaczniejsza potrawa jaką zjadłaś
A oto i odpowiedzi:
1. 05.09.2006 - dzień w którym zostałam mamą Ani
2.Żeby Ania miała pięknie zachowane wspomnienia, żeby wiedziała co robiła i nie opierała się tylko na strzępach wspomnień
3.Z ostatnich czasów...kuuurcze dużo tego i jakoś na tą godzinę ciężko mi przywołać tą szczególną :(
4. Słooooooooooooooooooooooońce :D
5.No na pewno nie ja na zdjęciu...ale co tam powiem jak prawdziwa matka kwoka...kazde na którym jest Anka :D
6. Jako księżniczka...oj żaluje ze nie mam tej fotki na kompie :(
Ale o ta też jest fajna

7. Wszystko razem poproszę :P
8. Podróże podróże i jeszcze raz podróże
9. Jeździć na motorze ścigaczu i jeżdzić autem a najlepiej autem ze stajni Ferrari :):)
10.Włochy - Rzym - Watykan
11. Kurczak w sosie słodko-kwaśnym mniaaaaaaaaam :)
Haaaah udało mi się i wcale nie bolało. Pytania bardzo przyjemne i sympatyczne :):):)
Dziękujemy Mamie Nikolii za bardzo miła i fajną nominację. Fajnie odpowiada się na takie pytania które dają do myślenia a jak juz człowiek odpowie to niektóre odpowiedzi to...oj są szokujące .
W związku z tym ze już kiedyś nominowałam do tej samej nagrody a przyznaje się bez bicia że za wielu znajomych nie mam tutaj (z czego ubolewam ale czas nie pozwala na takie intensywne blogowanie)  ominę rozdział o nominacji. Przepraszam. 
Ale pytania mam.
Więc o ile dusza zapragnie moze ktoś będzie chętny odpowiedzieć???
1 Najpiękniejsze imię męskie/damskie?
2.Słodkie czy słone?
3. Góry czy morze?
4.Z dzieciństwa charakterystyczny smak to......?
5. Mam szczęście do .....?
6.Ulubiony serial?
7.Nie mam stracha przed.....?
8.Lato czy zima?
9. Miłość od pierwszego wejrzenia zdarza się?
10. Skok przez wodę czy do wody?
11. Ostatnio przeczytałam....?
No to kto się odważy odpowiedziec na jakiekolwiek pytanie????
Miłego weekendu wszystkim :):):)

2 komentarze: