poniedziałek, 22 lipca 2013

pół godziny lub historia o grubym i chudym :)

Pól godziny aż tyle albo tak krótko...
Był sobie chudy i gruby. Gruby miał węża na głowie a chudy wziął się popchnął grubego, wąż spadł, gruby był wolny. A chudy zawiazał mu kokardkę na głowie za to ze węża już nie było :D
Taka oto historia dziwna bo dziwna nawet śmiem powiedzieć że głupia ale.....
.....ale dzięki niej Ania nauczyła się w pół godziny wiąząć buty :D
Bo przyznaje ze do tej pory szłam na łatwiznę i tylko przylepce ew.wsuwki :(
Dopiero wymóg posiadania na WF w szkole wiązanych przymusił mnie do tego aby zabrać się za nauczanie młodszej.....
Wiadomo z początku milion powodów usłyszałam: ale ona nie umie, nie potrafi, nie nauczy się ,ogólnie z tematem JESTEM NA NIE. Tak oto rzekła Ania. I jak nerwus raz nie wyszło i już fochen zapuszczony ale że ja się łatwo nie poddaje i staram się nie reagować już nerwami to w 5 sekund wymyśliłam tą oto dziwną historię.
A Ania focha odpuściła, zaciekawiła się bo ona lubi jak matula gada głupie rzeczy i...od razu załapała:D
Haaaaaaah i umie ołjeeeeeeeeeee:)
Cieszę się przeogromnie i niezmiernie  że tak szybko i z wprawą jej to idzie bo przynajmniej pani na wfie nie będzie zła ze nie umie. A szczerze mówiąc myślałam że nam to dłużej pójdzie.
Ale co dumna znowuż mega jestem że kolejna zdolność zdobyta w tak krótkim czasie :)
A najlepsze w tym wszystkim fakt, ze córce każe wiązać buty...a sama tego nie robię:P chowam sznurowadła do butów ale wiązać....mi się nie chce heh :)

4 komentarze:

  1. sznurówki...oj u nas ostatnio szał. Karolowi kupiłam buty w góry takiw do kostek...na zamek z boku ale z przodu mają sznurówki (których nie trzeba wiąza bo odpina sięzamek). No ale ze są sznurówki to Karol jest bardzo dumny "tylko dporośli mają sznurówki!"

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz brawa bajkla dziwna sama jej nie rozumiem hahaha ale ważne że pomogła hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. bajkę jeszcze przestudiuję i jeszcze raz spróbujemy z jaśkiem he na szczęscie ma jeszcze rok skoro mówisz że to wymóg szkolny

    OdpowiedzUsuń